Naslovna » Struktura » Prava

Sektor za pravne i administrativne poslove

Sektorom rukovodi v.d. pomoćnik direktora Aleksandar Rebić, diplomirani pravnik.

U Sektoru za pravne i administrativne poslove obrazuju se uže unutrašnje jedinice i to:

1. Odelјenje za pravne i opšte poslove

- Odsek za pravne poslove; 
- Grupa za opšte poslove.

2. Odelјenje za lјudske resurse

- Odsek za radne odnose; 
- Grupa za stručno usavršavanje

3. Odelјenje za javne nabavke

- Odsek za javne nabavke dobara 
- Odsek za javne nabavke usluga;
- Odsek za javne nabavke radova.

4. Odelјenje za informaciono-dokumentacione i bibliotečke poslove

5. Odelјenje za administrativne poslove

- Pisarnica Vlade;
- Pisarnica republičkih organa uprave
    U Pisarnici republičkih organa uprave obrazuju se uže unutrašnje jedinice:
     3.5.2.1. Grupa za poslove pisarnice republičkih organa u Palati Srbija;
     3.5.2.2. Grupa za poslove pisarnice za grad Beograd;
- Odsek za pripremu i otpremanje pošte;
- Odsek za arhivske poslove.

Delokrug rada

U Sektoru za pravne i administrativne poslove obavlјaju se poslovi:

  • praćenja i primena zakona i drugih propisa;
  • pripremanje predloga opštih akata;
  • praćenje i obezbeđivanje usaglašenosti primene zakona i drugih propisa u oblasti upravlјanja i razvoja lјudskih resursa; pripremanje i kontrola ugovora i sporazuma koje zaklјučuje Uprava;
  • poslovi osiguranja imovine i lica;
  • učestvovanje u postupku pred sudovima i drugim organima;
  • sprovođenje postupaka javnih nabavki, centralizovanih javnih nabavki i licitacije;
  • pripremanje predloga odluka i rešenja; pripremanje programa rada i izveštaja o radu Uprave;
  • izrada statističkih i drugih izveštaja;
  • informatičko-dokumentacioni poslovi koji obuhvataju prikuplјanje, obradu, čuvanje i davanje na korišćenje dokumentacionog i bibliotečkog materijala od značaja za informisanje, stručno usavršavanje u republičkim organima;
  • formiranje i ažurno održavanje dokumentacionih baza podataka, poslovi na dostupnosti javnih informacija;
  • poslovi prijema, evidentiranja, združivanja, razvođenja, arhiviranja predmeta;
  • frankiranja i otpremanja pošte preko poštanske službe i internom dostavom putem kurira;
  • prijemne kancelarije, čuvanja registraturskog materijala i arhivske građe i izlučivanja i uništavanja bezvrednog registraturskog materijala i drugi poslovi iz delokruga Sektora.

 Prava

Telefon: +381 11 3611 298
Faks: +381 11 2656 336
e-mail: aleksandar.rebic@uzzpro.gov.rs
Centralizovane javne nabavkeVestiInformatorInformacije od javnog značajaKonkursi, oglasi, tenderiBaza pravnih propisaBibliotekaDomenieUprava